en tanke

fick just en kommentar från en dagisfröken när jag lämnade leo. hon sa att leo hade bra kläder på sig/rätt klädd .. asså en sån banal sak som att hon sa de till mig gjorde att allt kändes mkt bättre. vädret blev bättre, dagen blev bättre, humöret blev bättre. de lixom blev en på minnelse att jag gör ett bra "jobb" .. inte alltid det känns så även om leo är nöjd å glad oftast.
å med tanke på hur mkt av hans kläder som e begagnat så känner jag mig nöjdare oxå .. jag vet att jag tjatar om de där med begagnat men jag har ju inte så mkt val ibland.

dagen i dag blir lugn. leo har haft lite feber i natt men inte bråkat så himla mkt men jag e trött ändå. känns verkligen som att jag sover ut de sista i förkylningen nu. så snart e jag frisk, antaligen i lagom tid tills på måndag :p

fast undra om jag ska göra nån nytta idag, helst av allt vill jag börja packa till fjällen för de brukar jag vilja göra i tid så jag vet vart jag har allt men de går ju inte eftersom vi använder allt mer eller mindre varje dag ..

a ja .. ska kolla lite på teve nu å sen sova :p hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0