eltanke

idag kommer mamma å pappa över å hjälper mig köra saker till returen. så jag blir av med de. mest kläder faktiskt. jag har insett att jag inte kommer komma i (å heller inte vill komma i) storlek 36 nåt mer .. så då blir de plats i förrådet igen :p

idag har jag å pv varit å letat lampor som passar mina behov men de verkar inte finnas nu när nästan alla lampor är lågenergi .. jag vill ha 5W med liten sockel och de får inte vara för "långa" för då sticker de ut ur lampskärmen på ett fult sätt .. suck, får väl gå till nån special affär igen å köpa.
apropå el å lampor så fick jag elräkningen för feb igår och de var den lägsta räkningen jag nånsin fått sen jag flyttade hit. knasigt, när alla andra får höga lixom .. har man ett bra antal då eller?

nu e de snart dax att hämta leo på dagis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0