buss

inatt har jag sovit alldeles helt underbart bra! drömt massa trevliga drömmar och fick sova från 23 (när jag somnade) till 4 då lillen vaknade till lite, han somnade om ganska fort å fick sin välling vid 5 å somnade om på en gång igen å vaknade inte förrän 7.45! galet sent ju :p hihi



idag ska jag åka ner på stan en sväng å jag ser faktiskt fram emot bussturen dit. fick en ny tidning med posten igår som jag verkligen vill läsa. jag älskar (som sagt) verkligen att läsa tidningar. synd att jag inte har råd med fler tidningar bara.


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-03-03 @ 00:05:45
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0