blogghormoner

nu har bloggen legat helt nere ett tag .. jag har själv hått in några gånger å kollat om jag har uppdaterat. å varje gång jag kollat så har inget hänt.

iaf så har jag mått piss senaste tiden .. jag har ju en hormonsprial insatt å för 2½vecka sen fick jag minipiller utskriva till mig oxå iom detta så fick jag (nog) en hormonchock. kräks å har humörsvängningar bland annat. ringde till mvc idag å hon sa åt mig att inte röra pillren mer och ska jag dit på måndag å plocka ur spiralen.

får verkligen hoppas att de blir bättre för jag hatar att vara konstig i skallen. jag hatar att skylla saker på hormoner å sånt som man inte rår på. jag vill ha full kontroll över mig själv ju.

a ja, jag ska bli bättre på att uppdatera er :p
och då kan ni väl uppmuntra mig med lite trevliga ord nu då .. jag vet ju att trots allt kollar mellan 25 å 42 personer in här utan att jag skriver nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0