bion absolut okej

jag tycker att buon var riktigt underhållande. satt i soffa högst upp (av typ 6 rader) men de var kanon ju. kunde riktigt krypa nära som e mysigt när man e på bio. hade lixom helt glömt bort grejjen med att gå på bio. men jag hoppas verkligen att vi kommer göra de igen.
när vi kommit hem fick jag världens abstinens på singstar å drog av några låtar, inte vackert men kul. :p blir lite hög när jag sjunger å sen går jag omkring speedad ett tag efteråt. hihi

just nu ligger jag med datorn i sängen. kände bara att jag ville skriva av mig detta för att sen sova. och eftersom jag e ganska trött så var de skönt å ligga här å sen bara dumpa datorn på golvet å sen vända sig å sova :p jag e lat!




Glömde att publicera men gör de nu :p
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0