allmänt babbel

har värsta ångesten över katterna nu .. vill verkligen inte göra mig av med dem men de skulle vara så himla skönt att kunna öppna dörrar å fönster särskillt nu när de börjar bli vår och sommar. vill att leo ska kunna gå in och ut genom öppna dörrar lixom.
hade jag inte skaffat dem från början hade jag sluppit denna ångest nu.
låg å tänkte på detta en hel del i morse innan leo hade vaknat å just nu känns de som att de får bli kvar. jag har ju ändå haft dem i massa år.
de kommer kännas så tomt å ensamt även om jag har leo men katterna e för sällskap å leo har lite andra funktioner oxå. ;)

helst av allt vill jag att nån ska ta hand om dem på sommaren och jag får tillbaka dem mot hösten. men de e ju innekatter å kan inte alls vara ute å vem vill ha sånna sommarkatter?



igår kväll tog leo min mobil och gick iväg. jag låg i sängen för klockan var sent men han kunde inte sova.
efter ett tag kommer han tillbaka utan mobilen. han brukar tappa/slänga saker han bär på å då får man ju en ljudhint om vart den kanske ligger men inte ett ljud igår. å borta är den. har ganska stökigt hemma med mycket saker på golvet just nu så jag har inte en aning om vart den skulle kunna vara.
har ringt den några gånger innan jag insåg att jag hade inställt på ljudlös (jag skulle ju sova) men tänkte att man kanske ser ljuset från den om man ringer. hade ju 50% chans att den skulle ligga med "rätt" sida upp. men icke .. gick å la mig efter 45 mins letande. idag har jag bara lyft på saker å kollat. måste väl städa å plocka hela huset för att hitta den ..
mer utmaning :p haha ..



det blev mat igår kväll, inget bad så jag ska lägga mig i badet om några min hade jag tänkte. mmm ..



kära tomten, jag önskar mig en helblondering av håret när jag fyller.



har betalat alla räkningar (redan) och de ser ut att gå runt även nästa månad (även om de bara e den 19de idag) eftersom jag inte får in några pengar alls denna månad så spelar de ingen roll om jag betalar den 27de eller den 19de. har lika lite pengar båda datumen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0