tidig tisdag

jag e riiiiiik. woho! får 1300kr från akassan på torsdag. lycka är pengar. typ ..



har varit till valbo idag på morgonen å lämnat tillbaka ett par byxor som var trasiga och sen skjussat leo till dagis. (på vägen såklart) :P
ringt till akassan 2 ggr har jag hunnit å till fkassan en gång. men kön var så himla lång till fkassan så jag skippade de å låtsas som att de regnar vilket det faktiskt gör.

ska jag berätta en liten knepig historia. vi skiter i allt som hände innan och startar med att i lördagskväll var jag å leo hemma. leo låg å sov och det tokregnade ute.
jag får för mig att jag vill vara hemma hos stefan så jag tar leo i vagnen å traskar dit i spöregn å med en halvtsovande leo i vagnen. riktigt blöt å trött å slut var jag när jag kom fram, men de e bra att han bor "nära". tog ca 20min att gå bara. nice värre.



sen när jag skulle gå hem på söndagen så fick jag sällskap av stefan å ebba. så jag lovade å packa lite picknickmat och dra till lekparken. sagt å gjort. å de var hur mysigt som helst. tyckte alla. typ, stefan tyckte de var för varmt :p hehe ..
mysfaktorn var hög iaf. det var i parken som jag mutade leo med glass å klippte hans hår.
här e en till bild som kanske visar lite mer hur han ser ut i skallen.


bilden e från i morse :p




dricker drickyoghurt igen .. hehe .. no hands no hands! :P



idag e de inventering på jobbet så vi får se om jag kommer hem nåt idag eller hur de blir.

hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0