shopping

de märks att jag har massor med tid över nu när jag bloggar en massa massa :p hihi

jag håller på å kollar runt efter en bärbar DVD att ha i bilen åt leo nu i sommar när vi antagligen kommer åka lite bil .. :P e inte så fasligt dyrt för en 7" men den e ju ganska liten .. en 9" skulle kännas bättre men de duger nog med en 7" .. vi får se hur de blir med den saker iaf ..
de e skönt med barnbidrag .. hehe .. :p

skulle iaf åka iväg å handla nu på morgonen, i spöregn. blev en lite annan tur än jag trodde för spännet på bilbarnstolen krånglade. jag åkte därför till barnens hus och påpekade detta å de gav mej ett nytt spänne på en gång .. tack .. :p nu känns de bättre.

var även å fotade leo å de bilderna ska dimpa ner i brevlådan om ca 2 veckor :p känns bra .. första gången .. å jag borde ha gjort de för läääänge sen ..

sen blev de en tur på dollar store å på ica fjällbacken.
så nu har jag vad som behövs för ett tag framöver, sa jag att jag gillar barnbidrag :P



blev liten grej på impuls oxå:

nästan ett år sent men den blir kanon å ha med detta år oxå. 40kr bara! :P me like



nu vakna leo till å e ledsen igen. trist, han som precis somnade. ska gå å trösta lite. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0