lite kort om senaste dagarna

okej  jag vet .. jag har varit borta länge igen .. :p men vi lever. i allra högsta grad. :p

midsommardagen fick jag å stefan ett ryck å drog upp till leksand vid lunchtid .. på 2 timmar hade vi packat allt å alla å hämtat husvagn å kommit en bit på vägen .. helt galet var de .. :p men åh så skönt de var med lite minisemester.



igår jobbade jag bara .. å låg vid poolen (läs plaskdammen) hemma .. varmt å skönt som tusan verkligen.





idag var jag till valbo å köpte en bärbarDVD som jag spanat på ett tag. kände mig lite wild and crazy så jag tog en rosa! :P stackars leo :p hehe



på sista bilden syns remmarna till uppsättning på nackstödet som ingick .. kalas säger jag bara! tack MM :P

köpte även en barnhårtrimmer till leo för 199:-. helt okej pris ju :p ska dra av "det långa" på hans hår så fort jag får möjlighet nu ..
hann med en sväng till citygross för jag skulle köpa doppresent till viktor tänkte jag. de var 50% på alla barnkläder där så jag slog till å köpte lite extra till leo oxå :p i stl 92 så de dröjer lite innan han kan ha de. han drar 86just nu. eller 80 om de e stora 80 :p



här syns hårtrimmern å de 2 tröjorna leo fick. :P tröjorna e av ganska tunn kvalitet.

nu ska jag fixa lite käk innan jag ska hämta leo. imorgon ska jag handla pizza på jobbet (efter jobbet) å fylla frysen med .. världens godaste pizza ju ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0