första å sista gången

shit vad länge sen de varjag skrev. hela 3 dygn. hihi :P

har varit sjukt mycket på jobbet faktiskt. så har inte hunnit eller orkat med. började kl 06 i onsdags på min lediga dag, men men.. :p
jobbade bara till 12 så de gjorde inget, åkte hem å toksov ikapp innan jag hämtade leo. :P

idag har jag gjort en sak jag aldrig kommer att göra om: jobbat och ordnat midsommargrillning. slutade 1515, hämta leo, hämta wallbergs, hem och göra mat i 2 timmar, käka, städa undan, diska lite, leka i lekparken 20 min, duka mer mat å diska/plocka. nu har alla åkt hem å klockan e 21. lång arbetsdag, jajamänsan.

a ja, maten blev god iaf (stefan skötte grillen å jag gjorde allt annat) å visst, vi var bara 5 pers, men de räckte. hade vi varit 2-3till så hade allt (utom köttet)räckt, så mkt mat var de.

både diskmaskin å tvättmaskin går just nu. ser fram emot att klippa gräset imorgon ;)

undrar om jag kan sova idag eller om jag e för slut helt enkelt .. aja .. ska stoppa undan datorn (som e med mig i sängen) å kolla lite på teve iaf.


ses

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för maten! Den var god även idag. Det där hade du gjort bra ;) Hoppas du har fått ta igen dig idag.

2010-06-26 @ 23:05:28
URL: http://nurselinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0