nattvak

nu e de för varmt. död åt vädergudarna. varken leo eller jag kan sova. jag har slumrat i 20 min å leo har sovit i 3 timmar .. nu e klockan midnatt och vi har varit vakna i 2 timmar. (då kan ni ju räkna ut att leo lägger sig kl 19) :P

vi har: käkat massa kakor och russin (leo föredrar russin), startat en tvättmaskin (tur att granntanten fortfarande e döv OCH dum) och kollat på sex and the city på teve. nu ligger vi båda i min säng å bara är. finns lixom inget annat å göra .. känns som vi väntar ut värmen (som om de skulle funka lixom) har alla (2) dörrar öppna och fönstren i v-rum å sovrum e ocå öppna. fläkten står på för fullt oxå.
nu räcker det.

ha de varmt .. typ


min favoritkaka i värmen. till leo (som dock föredrar russin) så ger jag helst inga "kladdiga" kakor. havreflarn e en favvo (utan choklad såklart) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0