furuvik å lite annat

well i am back. iaf just nu :P

mycket har egentligen hänt men eftersom jag inte gillar att berätta så mkt i efterskott så kommer de en del bilder.


vi har varit på furuvik för första gången.







läskig utsikt på en ..



sån här!



sen fann vi minihästar



mycket spännande



väldigt spännande när geten kommer närmare självmant



sen vågade leo sig fram å gjorde en snabb klapp å sen tillbaka till mamma






vi kör bil ibland



har varit riktigt sjuka som jag skrev en liten notis om förut




busunge



dagarna flyter på å jag jobbar en vecka till innan jag har lite semester. ska försöka hitta på nåt kul men vi får se vad de skulle kunna vara.

idag fick jag nytt tak på altanen och de blev så himla bra. städat lite å fixat en massa. ska försöka för andra gången idag att fixa naglarna. :p notera, tack.

leo sover redan och jag ska försöka få i mig lite kvällsfika oxå innan jag lägger mig. :P

hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0