tisdagen hittills

idag var vi iväg till ÖF igen. men de var nära att de inte blev nåt för vi vakna kl 0850 å de börjar 09. visst, man får ju komma (å gå) när man vill men de e inte så kul att komma alltför sent å sätta sig å fika det första man gör å sen leka lite å sen gå hem. vi var där strax innan halv iaf.

när vi gick till bilen råkade vagnen välta med leo i för jag tog en liten genväg. som tur e var de fullt med porös snö där han ramlade. så han gjorde inte illa sig alls. bara lite kall å blöt i ansiktet.



inatt har han krånglat en hel del men bara medel mkt. finns bättre nätter å verkligen sämre.
sen att jag legat å smsat hela natten gjorde ju inte saken bättre. men jag tycker de e så himla kul att få sms å då oxå skicka. så de skyller jag på mig själv.





idag e planen, besök på dagen å besök med mat på kvällen. shit vad upptagen man kan vara .. haha .. men vad e då planen imorgon? ja du .. ingenting .. eller kanske ska försöka färga håret .. har inte riktigt bestämt mig om jag e motiverad till det. (blondera alltså)

nu ska jag leka lite med leo efter att först plockat upp alla leksaker han har lagt i toaletten.

out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0