skäms lite

just nu skäms jag för att ha jobbat på mcdonalds. av den anledning att jag inte blev direkt bra bemött som gäst när jag var där senast:
isöndags var jag på mcdonalds hemlingby å käkade frukost. tjejen i kassan hörde fel 3 ggr
*fick 2 kaffe, hade beställt en
*beställde toast, fick ingen toast
*beställde kalkon-frukostmackan, fick en ost och skinka
* fick en jos men hade inte beställt nån jos

okej de blev visst 4. men skit samma. jag skrev till mcsvar och skrev ner hela historien för att de skulle kunna följa upp de på restaurangen. tjejen i kassan hade vit skjorta och alltså skiftledare (?)

till saken nu:
idag fick jag ett samtal från mcdonalds hemlingby, trots att jag inte kontaktat dem utan mcsvar, tjejen som ringde upplyste mig om att tjejen som hade stått i kassan när jag hade varit där var väldigt upprörd och ledsen efter mitt besök.
jaha? varför ska de ringa till mig å berätta att tjejen som inte lyssnade på vad jag beställt är ledsen?
jag sa att de var bra att jag inte åkte i DTn för om de hade krånglat så mkt där så hade man ju blitt galen.
jag tyckte heller inte de var så himla kul att hela tiden få fel i beställningen lixom.

e detta nå nya rutiner som införts efter jag slutat? att ringa upp gästen å berätta att kassapersonalen e upprörd? a ja ..
nu har jag skrivit av mig igen.


Kommentarer
Postat av: cissi

Standarden på donken hemlingby har dalat sedan vi var där ;-)

2010-01-27 @ 22:40:46
URL: http://cissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0