shopping på hög nivå

nope, blev inge valbo, blev ica istället. haha, mina kläder från HM hade kommit. har prova allt nu å hälften passa inte så de skickas tillbaka, fast nya kläder e beställda igen.
blev även lite kläder till Leo denna gång .. haha .. måste köpa mig några blusar till bara så e jag nöjd sen. å just de, ett par ljusa jeans.

efter klädhämtning så drog vi hem till mamma å pappa å käkade mat. höll mig hemifrån av nån anledning så vi var inte hemma förrän efter sju.
e ganska nöjd med kläderna jag behöll iaf. men jag längtar efter kjolen :p behövde ha en större storlek.
 
nu tänkte jag fixa lite ostkrokar å vatten å lägga mig i sängen



imorgon e de lördag .. suck ..
blir det okända som e valet iaf. å jag ser fram emot de

out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0