onsdag

just nu står jag inför ett val. ett tyst val. jag har slutat att dela med mig av mina innersta tankar så detta blir lite kryptiskt.
men de e det klassiska, ska man stanna och vara "bekväm" å se hur länge korthuset står eller ska man kasta sig in i det okända?
å grejjen e den att jag måste ha valt innan lördag ..

å jag undrar vad som händer om jag bara struntar i att välja å bara hänger med strömmen. undra vikket val det blir då. jag tror de blir "okända" som blir valet då.

a ja .. vi får se ..



i eftermiddags så var vi och firade kusiner som fyller år på fredag. alltid lika spännande med ljudnivån som skjuter i taket. inte .. men de gick bra. leo var lite ledsen ett tag men det gick över. sen somnade han i bilen hem tyvärr så han var lite svårsövd när han skulle lägga sig att sova hemma.

nu på kvällen så har jag börjat att frosta ur frysen. det e ju perfekt att göra det när de e såhär kallt ute. synd bara att de låter så mkt när isen faller ner inuti frysen för jag kommer vakna av de om de håller på så undernatten. har satt in en skål med varmvatten för att de ska gå fortare å förhoppningsvist inte störa min nattsömn ;)

btw, ingen mus i fällorna än.


en lycklig sara i ett underbart element 20100102

Kommentarer
Postat av: Monica

Lägg en kökshandduk på det galler som isen landar på, det fick jag göra i går kväll och morse var det så rent och fint i frysen... uta att det hade låtit mycket!

2010-01-06 @ 22:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0