kläder kläder kläder

fick lite halvt panik efter dagis idag. insåg att jag saknar ombytes kläder att ha där tex. har ju kläder så han klarar sig här hemma men inget extra egetnligen. a ja .. blev iaf 3 par byxor, mockasiner, strumpor, fuskpolo och vantar. å en mössa.

nu känns de som att vi har vårt på det torra iaf. bara en lekhjälm som ska införskaffas.

e de okej med röda kläder på en kille? jag köpte 2 par vantar (fleecefodrade galonvantar och riktiga vintervantar) i rött. å tycker de e kanonfint:p


nu ska allt bara märkas upp samt de som han fick i födelsedagspresent så symaskinen står på bordet nu men motiovationen tryter. men den kommer nog tillbaka.


mössa 25kr


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi har ganska mycket röda kläder till Elliot, tycker också det är superfint. =) Det skär sig inte lika mycket mot hans hår längre heller nu när han ser mer blond än rödhårig ut haha. Skulle kunna något rosa på honom också om jag hade nåt plagg, men det har jag inte nu så då är det ju lite svårt. :P

2010-01-20 @ 17:06:35
URL: http://ynnejjj.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0