changes

e just nu inne i en förändringsfas med allt som händer. jag finner mig själv helt förlamad när det gäller städning å husligt göromål.
gick nyss in i badrummet å får en smärre chock. hade helt glömt bort att vi badade på eftermiddagen så de ligger handdukar, kläder å en blöja fördelat över golvet.
tvättstugan ser ut som ett bombnedslag av nytvättat och sånt som ska sorteras, lite papperssopor å massa skor som leo har slängt ut ur garderoben.

men men .. sålänge dagarna funkar å flyter gör de ju inget med lite stök.

jag har lagt fram kläder tills i morgon å ska bara ställa in saker i diskmaskinen innan jag lägger mig. jag vill så himla gärna se ett program som går 22-23 idag men vi får se om de e värt att se de om man väger det mot att få sova en timme extra. beror på hur jag känner just kl 22. :p



jag ser verkligen fram emot att gå till dagis imorgon, ska bli så himla kul :p önskar att vi/han fick vara där längre än vad de e meningen. ska fråga lite om de inte går att fixa lite fortare.

god natt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0