äntligen vardag


mysvovve!



äntligen går vi tillbaka till lite vardag. för min del känns de så himla skönt att äntligen få lite struktur i vardagen igen.

idag har vi varit på ÖF på eftermiddagen, de var länge sen men de var bara samma vanliga gäng som hängde där men de gör ju inget.

 




de senaste dagarna har jag roat mig med att sy i lappar i leos kläder oxå. som en förberedelse till dagis.
blev ganska bra men vissa kläder var de lite svårt att få fast lappen. eller snarare svårt att nå med symaskinen att nå.


 
Byxor och overall
 

blev himla nöjd med haklapparna ju. sydde lapparna över "pippi" lapparna men så man fortfarande kan bläddra mellan lapparna.. haha ..

 









kan man ha kvar denna installation tills det blir vår? måste jag ta ner den fastän julen e slut? den e ju så söt.



Kommentarer
Postat av: Cissi

Klart du kan ha kvar den!!

Jag vill inte heller städa bort allt. Vill till och med ha granen kvar ett tag till. Så fint med alla ljus ju!

2010-01-11 @ 21:11:36
URL: http://cissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0