promenad

tänkte att jag å leo skulle gå iväg till affärn idag på förmiddagen för att inhandla lite mysfika eftersom detta e sista dagen vi e hemma tillsammans på föräldrapenning ;)

på vägen dit krånglade lillen gôr mkt men jag antog att han skulle somna när som helst men ikke. i affärn så skötte han sig så jag trodde att hemvägen skulle gå bra oxå men inte de heller. skrek å vred sig å gnugga i ögonen å grina å skrek lite till. suck .. bara de 10-15min de tar att gå från affärn gjorde mig alldeles svettig ..

väl hemma så slutade han inte med att skrika utan var allmänt övertrött. la honom i sängen men han bara fortsatte att gallskrika ..
de går lixom inte att hålla i en hystisk unge så han fick ligga i sängen, 35 min senare blev de tyst å nu sover han.

bra start på dagen?
å förresten, kom jag ihåg att köpa nåt gott då? nä

de e sånna utflykter som dessa som påminner mig om varför jag tycker de e jobbigt att göra saker när jag e ensam med honom.


bilden e tagen när vi gått ca 12m hemifrån. Man ser ju direkt på minen att de kommer bli en jobbig tur

Kommentarer
Postat av: Julia

Lycka till på jobbet!!!

2010-02-07 @ 13:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0