ekonomi ..

nu har jag gått igenom min ekonomi för att få koll på hur jag ska överleva de närmaste månaderna. jag klarar räkningarna i 2 månader till men inget utöver det. så de blir nog till å be mamma eller pappa att låna ut pengar till mat å sånt .. suck .. känns inge kul alls .. trodde jag skulle klara det själv även om de skulle bli svårt. fast klarar jag bara räkningarna själv så känns de lite bra iaf.
jag har 3/4 tank i bilen och de ska alltså räcka så länge som möjligt. haha .. as if säger jag bara .. tur att vi åker till fjällen om en månad, gratis mat och boende en hel vecka .. haha ..



har iaf världens klump i magen å halsen just nu .. jobbigt värre ..

(ska väl tillägga att om jag ska klara räkningarna så måste jag ta av Leos sparpengar oxå, men vad tusan ska jag göra då? han bor ju oxå här. ska självklart försöka betala tillbaka så fort det går.)




denna makapär har vi lekt med i badet idag, mycket underhållande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0