diverse från igår å i natt :P

just nu håller leo på i kattlådan .. med de spadarna man rensar med. det är big NO NO men jag orkar inte gå dit å säga nej, igen .. de får vara tills jag går förbi.



igår vid lunch fick jag gå å hämta leo på dagis efter att de ringt å sagt att han hade lite feber å massa gegga i ögonen. och mkt riktigt, ögoninflammation. så nu blir vi hemma från dagis resten av veckan eftersom det är högst smittsamt.

har lust att hitta på nåt idag fastän jag inte har några pengar. funderingarna är att åka ut till Toys'r'Us och kika lite (bara kika) och sen in på köpcentrumet å kolla lite på djuren på zooaffären. leo e ju högst facinerad av djur men vikken unge e inte de ..



natten blev lite krånglig eftersom lillen var/är lite dålig men som sötast var han när jag hade lagt honom i min säng men han ville inte somna. han satt tyst upp i sängen i ca 20 min å sen från ingenstans säger han "nanada" och pekar mot dörren, sen kryper han mot kanten på min säng å går ner å kryper in till sitt rum och börjar klättra på sin säng för att komma upp i den.
så himla gulligt, han ville ju sova i SIN säng. kom efter och lyfte upp honom och han la sig på en gång och somnade på 5 min.

hur många ungar vill sova i sin egen säng i stället för hos föräldrarna (eller mamma som i mitt fall)?
så bra att han säger till vad han vill iaf



Kommentarer
Postat av: julia

Haha...vilken rolig bild. Hoppas leo blir bättre!

2010-02-25 @ 15:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0