dålig uppdatering

som ni märker e jag väldigt off just nu.

det beror på en del olika saker, bland annat:
*Både leo och jag e mer eller mindre sjuka
*leo har börjat dagis och jag vill verkligen njuta av tiden han e hemma å inte sitta vid datorn
*vi har varit i värmland
*jag har gått å blitt kär



å eftersom jag ogillar att skriva saker i efterhand så får ni inte höra nåt direkt om de som hänt utan mer vad som e pågång just nu.

idag e leo (som sagt) på dagis. han käkar lunch å sover där idag. kanonbra. imorgon blir de lika antar jag. å jag bara sitter hemma å väntar på att få hem honom.
ska nog ta en lur på soffan kanske.

hade strömavbrott i 3 timmar igår å var lite rädd att de skulle komma tillbaka på natten så jag sov inte så bra. blev så himla kallt inne så himla fort. a ja ..

nu rast å vila


Kommentarer
Postat av: Cissi

Kul att dagis går bra! Hur går det för dig på jobbet?

Vi hade oxå strömmavbrott. Men jag skulle iväg och jobba så för mig gjorde det inet så mkt. Värre för Toni som var kvar hemma ;-) Liite drygt.

Kul med kärlek!!!! :-) kraam

2010-02-01 @ 20:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0