tisdag redan?

gick sådär att träna. fick inte i mig nån frukost å då orkar man inte så mkt. mkt svart framför ögonen blir det när man tar i. så jag körde bara halva passet plus 30min på löpbandet. men men .. nu e jag hemma å nykäkad, hemköttbullar och rödbetssallad på bröd. mums mums.

de ringde från dagis när jag tränade men jag kunde inte svara så jag ringde upp efter ca en timme. leo hade visst ont i magen å bara grät men när jag ringde hade det gått över och allt var bra igen. jag sa att de fick ringa igen om han inte käkade nån lunch så skulle jag kommer å hämta honom. men det gjorde de inte. så han mår väl bra antar jag :p

undra vad jag ska göra nu. känner för ett bad för att tina upp kroppen som e kall. men känner att om jag badar efter att ha duschat redan idag så kommer jag bli ännu mer torr än jag redan e, och det kliar ju som tusan.

städa? jo, men vart ska man börja? har väl inte jätte stökigt eller skitigt just nu så det känns bara onödigt. bättre att städa när det behövs.

sova? jo jag skulle nog kunna somna ett tag men e det värt det?

hmm .. nej jag fastnar nog här å surfar runt lite

hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0