tänkande sara

bonde söker fru- tanten står vid världens utsikt över fjordar i norge å hennes kommentar e: det e bara vatten .. suck, mer neg tant får man leta efter ..




fastnade på E4an i 20min idag .. en singelolycka hade visst inträffat




jag å leo var å "snabb"shoppade på ica maxi idag som resten av gävles befolkning



en tanke 1: varför e det en norska som gör reklamen för parkbadet på radion? borde det inte vara en svensk röst? varför e det en skånska som gör röst nr2 i samma reklam? borde det inte vara en dialekt som vi här uppe förstår?

tanke 2: jag har ALDRIG beställt en pizza för att sen gå ut utan pizza innan idag .. 30min fick jag vänta, sen nickade han åt mitt håll å jag går fram å han säger att han menade killen bakom .. så jag går å sätter mig igen å ser att bagaren gör min pizza precis då .. då har redan 3 andra gäster som kom efter mig fått sin mat så jag går därifrån ..
köp inte pizza på pizzerian vid ica plus .. de suger .. det e inte första gången jag säger det heller .. men alla förtjänar en andra, tredje chans ..
nej nästa gång åker jag till centrum ..
blev en pasta alfredo, färdig mat istället, och ett pringelsrör .. för samma pris som pizzan skulle ha kostat mig ..

tänkte sova tidigt idag men jag har helt fastnat här så vi får se vad som händer .. :p

hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0