adventskalender lucka 13

Personer som gjort mig till mig/Personer som har präglat mig
Lucka nr: 13

13: Saab/Opel-snubben i Arvika

Han vet absolut inte om det själv, men han e en sån person som jag gärna hade skickat en julblomma till. Bara för att han e han. Han e så himla trevlig och alltid tillmötesgående. Fixade bland annat att jag fick fixa min cab riktigt snabbt sommaren 2008 eftersom jag hade sålt den precis när den gick sönder. Servicemänniskor ÄLSKAR vi.

(kollade på hemsidan men finner inte hans namn. nåt med dubbelnamn heter han, han verkar ha slutat)



och eftersom det e lucia idag så bjuder jag på en rolig bild oxå. eller iaf rolig för mig som känner personen.
hepp


Kommentarer
Postat av: Linda

En legendar på bild ;)

2010-12-13 @ 13:12:44
URL: http://nurselinda.blogg.se/
Postat av: en vän

haha, Patrik! :P

2010-12-13 @ 19:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0