Out of office

pust vikken dag igår!

först så spenderades HELA förmiddagen i boulongern med trevligt sällskap å massa lekar. leo gillade å vara i ny miljö och nya barn.



även jag tyckte faktiskt att de var riktigt kul att svinga sig runt i den gigantiska klätterställningen. å de var visst "pappadag" för de var mestadels pappor som stramt satt å diskuterade kvaliteten på ungarnas märkeskläder.

sen åkte vi hem till mormor å morfar. försökte få leo att sova i "bigboybed" men de slutade med att jag somnade där å leo somnade i spjälsängen. haha .. sen kom mormor hem å jag stack till bilprovningen.



in å ut vart de där. bara 10 min å sen var han färdig. kom ut med blankt papper. sen åkte jag hemmåt å när jag kommit till parkeringen så inser jag att jag glömt hemnyckeln i sätra. suck. tänka tänka, orkar jag åka tillbaka?
nää, men cissi kanske hade kvar min nyckel från att ha varit kattvakt för 1o0oår sen (känns de som) å de hade hon. åkte över dit å snackade lite skit ..
de ska ju gifta sig snart. hade egentligen inte tänkt att gå (på bröllopet) eftersom massa nya människor skrämmer mig. men vi får se. jag skulle få några extra dagars betänketid på mig. skulle ju vara kul å komma ut lite kanske .. kan man förbestämma bra väder den dagen så man slipper frizzigt hår? hahaha



hem en snabbis (hade egentligen tänkt att städa på den "lediga tiden" men snacka skit e roligare (å kasta boll) )
hemma hann jag bara byta om å käka nåt snabbt (chips å dip hahahahaå jag klagar på min vikt just nu, undra varför?)



sen vet jag inte hur mkt jag ska skriva för de går inte att återge hur kul vi hade HELA kvällen. helt galet var de! många konstateranden gjordes, tex att de e många träd i skogen och många myggbett fick vi. vi skar genom brännässelfält i jakten på bulan.
har klättrat på piplines, krypit under broar och duckat för grenar på vägen genom skogen.

en välbehövlig matpaus kostade vi på oss på mcdonalds i sandviken å tjejen i kassan måste trott att vi gått på droger eller nåt.
sista stoppet vi gjorde var förresten mitt inne i valbo, vid missionskyrkan, där sprang vi omkring huset med ficklampor (kl var över 22) och till slut precis när vi var på väg att ge upp så fann jag den! skatten. the one. vikken känsla. haha .. :p


Foto: http://www.DragonPH.se/






dagen hittills idag har spenderats med dammsugaren. behövdes verkligen städas här hemma. har lixom struntat i de å tänkt att jag ska ta de när jag var barnledig igår ju men de blev idag för de hanns ju inte med igår.

förresten, gissa om jag drömde om skattjakt inatt då. haha

men nu e iaf golven skurade och disken diskad å tvätten tvättad, ja ni förstår. :P måste nog ta en dusch



summan av senaste dygnen e att jag inte varit hemma många minuter men jaghar haft så jävla kul!

Kommentarer
Postat av: cissi

Självklart att nyckeln var kvar! Varför slänga, även fast det var typ hundra år sedan? ;-) Kul att du kom förbi! :-)

För mig får du gärna beställa fint väder! Jag vill oxå att min frisyr ska hålla sig hela dagen :-)

Vad var det för skatt ni hittade?? Låter skoj!

2010-08-14 @ 20:14:26
URL: http://cissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0