regn regn regn :)

jag e stolt över att ha bott i charlottenberg, de e ju mer omskrivet än stora gävle .. haha
dock ALDRIG smickrande, bankrån och gripanden av brottslingar. haha .. :p


för er som inte vet vart charlottenberg ligger



gud vad jag älskar när det regnar. bara själva regnet e ju en bra ursäkt att mysa inomhus.

mental note: köp ett paraply
blev ganska uttittad på dagis nyss när jag kommer i mitt helblåa hellyhansen regnställ medan de andra föräldrarna kommer med paraply.. haha .. fast de e skönt å slippa hålla i ett paraply ju, de tar ju vind så himla lätt. :p



var lite besviken när jag kom fram till dagis å barnen ska vara inomhus. hrmf .. vill ju att han ska få vara ute i regnet. det som e så mysigt.

men damn vad det regnar alltså. :p skönt värre :D
igår kväll när de oxå regnade så tände jag lite ljus å gjorde mig en milkshake på leos pinnglassar. eftersom jag själv inte gillar glass speciallt mycket så var det enda alternativet att få sig en milkshake. haha .. jag ska köpa hem en 2 liters bara för att jag kanske blir sugen på en milkshake igen. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0