regn å fjällen

ja på inrådan av linda så följer vi nog med till fjällen .. men bara för att hon ska klämma ut en unge medan vi e borta. chansen e väl större då eftersom vi vill vara hemma när de händer. åker vi då bort så kanske ungen känner sig redo lixom.

nej men mamma å pappa var här idag så pratade vi om de å de känns som en bra semestertrip. blir ju inte ens en hel vecka bara en halv. a ja .. måste ha tag på det bruna regnstället innan dess .. gud vad jag tjatar känner jag .. men de e de enda som snurrar i mitt huvud just nu ..





gud vad skönt de regnar idag då .. jag har verkligen höstkänslor .. like like like .. :p
hann cykla en sväng med leo mellan maten och regnet och besöket ieftermiddags iaf. så himla skönt :p fast gud så jag e i riktigt dålig form, men vem har brått?



hmm tillbaka till mitt tjat-ämne; jag måste finna en backup-plan till regnstället .. haha .. overall blir ju för varmt .. vi får se vad jag hittar på.

ikväll e det filmtajm igen. så nu ska jag fixa i ordning mig å hemmet innan dess.

hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0