mår dåligt

somnade strax efter 2 i natt å vaknade kl 7. mår riktigt dåligt av att sova såhär lite men vad tusan ska man göra? har aldrig haft så här många nätter på raken som jag inte kunnat somna ju. men men .. vi får väl se när de blir bättre, vilket jag hoppas blir snart.

idag e planen bara att gå (okej jag vet att jag kommer ta bilen men jag kan väl få fantisera om att gå de 800m x2) till affärn å köpa frukt, mjölk å bröd.
liiite vardag de känns då, frukt, mjölk å bröd. haha .. men de e de vi behöver. å min ekonomi går ju på sparlåga just nu så då blir de ingen lyx heller.



leo verkar vara på trist humör idag  men de brukar gå över vid lunch. allmänt gnällig å ska bli buren hela tiden.
eller så beror de på att jag har en dålig dag. ont i magen å sömnbristusfettus, har noll ork i kroppen. å heller ingen lust till mat :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0