kakkalas

nu så .. kakorna gick åt som smör i solsken. även fick min lilla mage smaka på några stycken. trist nog så pendlar jag ganska mkt i vikt (ca 5kg kan de bli på 7-10dagar) och just nu e jag i toppen på denna så de e dax att avstå från den där extra kakan. kommer alltid att käka kakor men kanske skippa en eller 2 sista. haha ..

igår var de kalas iaf då å de gick förvånandsvärt bra. lugn å fin tillställning med klassisk musik i bakgrunden och svenne-champangen flödade. alla var på sitt bästa festhumör och snittarna med räkor och röror var populära.
nej vad var de där för konstig ide. självklart var de lekar, picknick med kladdiga (och goda) mackor och gräddtårta som gällde.
lilleman skötte sig underbartbra å showande lite extra på bobbycaren som han åkte förbi alla som satt å käkade och samtalade, fullt vinkandes och slängpussandes. go unge det där.



slockande redan 2115 igår kväll. tror till å med att leo var vaken längre än mig.. :p de har nog aldrig hänt förr .. men de gjorde ju inget. vaknade ganska utvilad kl 0653.


nu ska jag dra å hämta lite kläder i stl92 som jag köpt på blocket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0