fnitter

vet inte om jag håller på å bli sinnessjuk eller nåt:
imorse började jag tokfnittra medan leo satt bredvid mig i soffan å läste en bok. jag bara fnittrade å fnittrade. alltså, hade sån himla bra känsla i kroppen, det bara bubblade ur mig i o m detta fnitter. kände att jag mådde så bra i situationen bara. :p
lika alldeles nyss, bara fick en sån himla skön känsla i kroppen, lite vårkänslor fast kanske höstkänslor för jag älskar hösten. hmm .. kanske de e därför, att jag slipper all värme å solsting å sånt .. haha ..

mamma å pappa ska ju upp till fjälllen om några veckor å jag funderar på om vi ska följa med. men jag vill ju inte att de ska känna att jag å leo e "ivägen" .. även om vi verklgien inte kommer att följa med på skogspromenader så mkt men ändå.. nattsömnen blir ju lite rubbad med leo med.
a ja, ska tänka på saken iaf ..


bild från fjällen förra året

Kommentarer
Postat av: Linda

Åk till fjällen ni, vi är hemma och föder barn istället ;)

2010-08-17 @ 13:06:39
URL: http://nurselinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0