en liten stor bild

uppdateringar på is. mår ju som sagt inte kalas just nu men de börjar gå över.
fick nya biltema katalogen igår som jag kollade igenom idag och drog i väg på en liten shopping runda. mår man inte alltid bättre av lite shopping? joho!

vet inte riktigt vad jag handlade för men ca 700kr tror jag. en skotork, en rittavla och lite små saker. sen .... nåt jag har tjafsat om hur länge som helst. åååh .. jag e sååå nöjd även om de bara e skit å jag verkligen blev avrådd att handla detta på biltema så gjorde jag det ändå å just nu funkar den perfekt: en bluetoothsticka!!! woho!



woho! den bilden tog jag precis nu! it works!



jag ser fram emot imorgon kväll iaf ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0