efterlyses

jag har förlagt det bruna fleecefodrade regnstället till leo. så himla irriterande ju.



han kan säkert använda det lite nu i höst oxå ju. har letat igenom inne 2 ggr riktigt noga å en gång ute i förrådet. ska gå ut i förrådet å rota igenom allt igen när leo somnar. suck .. jag HATAR att leta. de borde ju vara lätt å hitta tycker jag. att jag har glömt de nånstans e föga troligt för hur skulle han ha kommit hem utan sina ytterkläder? eftersom jag inte hittat en del (av 2) ens en gång så gissar jag att de ligger tillsammans nånstans.



Imorse var vi förbi dagis en sväng oxå (å i hemlighet kollade jag efter regnstället där oxå) leo lekte lite å fick lite frukt sen CYKLADE vi hem :p

Kommentarer
Postat av: Linda

Senast jag såg det var det hemma hos Lena & Örjan.

2010-08-12 @ 10:46:29
URL: http://nurselinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0