diverse

har en riktigt bra natt. morgonen var njaaa .. leo vaknade 5.50 å ville gå upp.. jaha, de fick han väl fast tro inte att jag gick upp samtidigt heller. jag sov/slumrade till kvart över 7. svårt att helt sova när liten klättrar över en å slänger sig ner i sängen omvart annat men tillslut gick han iväg å hittade på nåt annat.

just nu står han å stortjuter i badrummet för att jag stängde av vattnet i kranen som han vill ha rinnande. lite för lek men mest vill han bara kolla när det rinner. de räcker efter 5 min tycker jag.
han upptäcker snart att de e roligare att INTE grina.



igår ringde de från bokklubben jag å leo e med i oxå (barnböcker). jag gillar deras säljteknik, beställde 4 böcker varannan månad fram till årsskiftet. blir bra de. böcker ÄLSKAR ju lillen.

nu väntar jag bara på att namnlapparna jag beställde för en månad sen ska komma så jag får märka alla nya kläder som bara står och skräpar. plus att jag får ta bort symaskinen nångång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0