cykeltanke

nu mår jag mkt bättre. e faktiskt ganska optimistisk inför natten. kommer nog gå att sova å somna. hoppas hoppas.

vid 1045 la jag leo för att sova middag, alldeles för tidigt men han var visst supertrött för han somna på 2 röda. jag med. haha .. sen sov han 1½timme å jag sov 2.



sen var allt som vanligt igen. :P hehe



det trista med dagen var att jag fick brev från arbetsförmedlingen där de stod att jag var avanmäld. jaha .. nåt missförstånd såklart så jag fick åka ner på stan för att på ett personligt möte säga att det blivit fel nånstans, de gick inte å ringa å säga de. suck ..
så jag glömde att handla mina vardagssaker, mjölk, frukt å bröd. får göra det imorgon istället.




nu harjag fått för mig att jag ska ha en cykel oxå. har hittat en på bilteam som jag tänker åka å klämma på nåndag. sen måste man ju ha en massa saker runt om, cykelbarnstol, hjälm, pump, cykeldator osv. går loss på några tusen, egentligen pengar jag inte har .. meeeeeen, jag kanske helt enkelt vill ha en cykel.


samma cykel i 2 färger. vilken e snyggast? de lutar åt den röda tycker jag. vet inte om de syns så väl men den e röd och silver med nå gulguldiga detaljer och den andra e silver med små gulguldiga detaljer. svårt val ju


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0