sovit dåligt

somnade inte förrän lite innan 1 i natt .. tyvärr .. eller jag e ganska glad för de .. eller nåt sånt .. :p haha .. iaf så vart leo jätteledsen precis efter jag somnat .. så de var bara att pallra sig upp å försöka trösta, byta blöja och göra välling. var riktigt länge sen han var vaken så länge på natten. men de gick ju bra tillslut.

idag e planen inget alls på dagen å sen jobb på kvällen, igen. jobbar tills på onsdag nu. lite jobbigt faktiskt. men de går.
jag hoppas ju på att få lite lön efter all möda. :p



hade kört igång en tvättmaskin i tisdags som jag hade glömt i maskinen så nu går den igen. hur tusan kunde jag glömma den? men men, det gjorde jag iaf.



har ännu inte letat efter bluetoothen så jag kan inte föra över bilder, eller ens kolla om det funkar. detta e en bild från i veckan när liten olsson gick ut å inspekterade ALLA garagedörrar. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0