lördagssvammel

ännu inte fått ordning på bluetoothen .. får se om jag behöver en kabel för att kunna fixa allt .. väntar på experthjälp. :p

imorse vaknade leo kl 6.30 å tyckte att ingen skulle få sova längre, så de var bara å kliva upp. vid 10 åkte pappa å jag ner på stan för att handla smörgåstårta, bullar och byta ett par av leos byxor som mamma hade köpt.
käkade sen rester från igår, thaimat. såsen var så himla himla god asså. måste varit den bästa ever.

ikväll väntar (ev) en överraskning .. spännade ...

men innan kvällen så blir de kalas med släkten för jag har ju fyllt år.


här vill jag gärna lägga in en bild eller så men denna dator e ju helt blank på bilder. den enda jag har e denna:


å visst, den e ju jättefin men kanske inte så aktuell med det jag skrivit .. :P

nu ska jag nog gå å torka håret tror jag ..

bye

Kommentarer
Postat av: cissi

Spännande med överraskning!! :-)

Hoppas tårtan var god. Grattis igen!

kram

2010-04-10 @ 19:50:31
URL: http://cissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0