lista

Hur gammal är du om fem år? 30 år grrrrrrrrrrrrrrr
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mitt sovsällskap
Hur lång är du? 175cm
Vilken är den senaste filmen du sett? Räknas det om man sov till filmen men inte såg mer än 1½min? isåfall avatar
Vem ringde du senast? De minns jag inte riktigt. Ringer inte så ofta
Vem ringde dig senast? Mamma
Hur löd det senaste sms:et du fick? Hihi, en snabbis nyss innan jag åkte mot stora enso
Föredrar du att ringa eller skicka sms?
SMS
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
När såg du senast din mamma? I förrgår
Vilken ögonfärg har du? Grönblåa typ
När vaknade du i dag? lite efter kl 6
Vilken är din favoritplats? finns massor beroende på vikket humör jag e på
Vilken plats föredrar du minst? svårt å svara på de med ju
Vad skrämde dig om natten som barn? Jag hade nojja på att de skulle börja brinna (och har fortfarande men de e under kontroll nu)
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Inte vad men vem .. och de vet nog denna bäst själv
Hur stor är din säng? Stor, den behöver vara de om 9kuddar, 2 täcken, 2 katter, 1-3människor ska få plats
Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
Sover du med eller utan kläder på dig? Sover i trosor
Hur många kuddar har du i sängen? 9st
Hur många landskap har du bott i? 2 antar jag
Vilka städer har du bott i? 1, Gävle. de andra jag bott i kan väl knappast räknas som städer? eller arvika kanske räknas. okej då, 2 städer. 3 byar/samhällen har de blitt oxå
Är du social? Njaaa
Vilken är din favoritefterrätt? Har ingen direkt, så länge jag slipper glass.
Tycker du om kaffe? Kaffe är för vuxna
Vad dricker du till frukost? käkar inte frukost
Sover du på någon särskild sida? i sängen sover jag alltid på samma sida men jag rullar runt en del när jag sover så jag vet inte riktigt
Kan du spela poker? Bara bluffpoker, nostalgi från skolan lixom
Tycker du om att mysa/kela? om jag skulle svara nej här finns jag inte då?
Är du en beroendemänniska? japp
Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja fast olika år
Vill du ha barn? jag har barn. jag vill i en drömvärld ha 1-2st till.. helst 2 till .. kanske 3 ..  haha
Kan du några andra språk än svenska? Engelska
Har du någonsin åkt ambulans? näää
Föredrar du havet eller en bassäng? beror lite på men om jag MÅSTE välja så havet
Vad spenderar du helst pengar på? vem, jo leo.
Äger du dyrbara smycken? nope
Vilket är ditt favoritprogram på tv? ser inte så mkt på teve just nu
Kan du rulla med tungan? Jo
Sover du med gosedjur? Ja med leos gosedjur om han ligger i min säng
Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Japp i en låda i förrådet
Vad har du närmast dig just nu som är rött? Leos lära-gå-vagn
Flirtar du mycket? nää
Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Shoppinglistan som jag skulle få hemlevererat igår, bananer, lasagne och mjölk.
När var du i kyrkan senast? kyrkan, har nog varit på öppna förskolan en gång denna termin i januari tror jag
Vem var din favoritlärare på högstadiet? jag minns knappt nån av lärarna
Hur länge har du campat som längst i ett tält? nån vecka
Vad lyssnar du på just nu? när katterna går omkring här hemma. de behöver verkligen få klorna klippta
Vem såg dig naken senast? haha.. no comments
Vad är det för färg på din tandborste? har för mig att den e lila
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Ingen
Har du någon piercing? Nä bara några hål i öronen
Din största vinst? vann 500kr på en triss för några månader sen.
Civilstånd? hmm..
Vilka hemsidor besöker du dagligen? facebook, aftonbladet, expressen, min blogg, kissies.se, alex's pappablogg, yr.no, hotmail, eniro hmm .. de var nog alla
Är du fåfäng? nope
Vilket är ditt drömjobb? har inget
Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? nej inget jag kommer på på rak arm såhär
Vad har du haft för husdjur? Katt. Kanin när jag var liten
Svär du ofta? jag tror nog att jag inte svär så mkt men jag har börjat inse att jag svär en del iaf .. konstigt de där
Sverige när det är som bäst? sverige finns i så många skepnader så de e svårt å välja
Kan du åka slalom? mm
Vad har du ätit i dag? några kakor
Vad har du för utbildning? gymnasium
Vilken är din bästa egenskap? glad
Vilken är din sämsta egenskap? långsint
Saknar du något? Ja
Är det viktigt att fira födelsedagar? för barn ja, det e ju deraas speciella dag men för vuxna så gör man som man själv vill tycker jag
Vad gör dig ledsen? människor som lider brist på respekt
Vad gör dig glad? just nu så e de att hitta på massa tokigheter som gör mig glad
Vad ska du göra i helgen? jag ska faktiskt jobba min första helg just denna helg
Vad är det knasigaste du gjort? haha .. ja du .. mkt knasigt som jag hittar på så fråga nån annan
Vad har du för laster? planeringsfreak, eller jag tycker ju inte de e en last förresten.
Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? ligga kvar på soffan några min innan jag letar på mina jobbkläder och åker iväg å jobbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0