ledig måndag - bildbomb!

det blir aldrig som man tänkt sig

jag fastnade framför datorn på dagen. hade helt missat det underbara vädret. så när jag äntligen kom igång så fick jag för mig att de var dax att ta bort dammen. så leo inte får för sig att bada i den.
så vi har pillat massa ute och matat leo med massa frukt.

senare mot kvällen så myste jag å lillen på massa filtar och täcken i uterummet. e helt underbar där just nu. lagomt varmt å massa skönt. :p


banan när vi kom hem från dagis




lek i den lilla snön som finns kvar


sånna här detaljer stör mig. före - efter


vi busade inne ett tag oxå. dessa var mycket populära. pratar mamma för mycket?



stilstudie på päronkäkande liten


dessa byxor är ett par shorts .. hmm .. e de för stora eller e han för liten? de e 86 i storlek å de e de han "drar" i vanliga fall .. liiite konstigt.



ville gärna avsluta inlägget såhär fint å positivt. så jag tror jag bara nämner att jag å leo e rejält ovänner. å han somna precis .. känns skit taskigt: att låta honom somna ledsen.
btw så går de inte å skriva utan "kursivt" längre .. skit skumt ..

nu ska jag göra mat, har inte nåt alls idag. imorgon blir de grillning!!

Kommentarer
Postat av: Peter B

Hörselkåpor kan vara bra när mamma sjunger singstar ;)

2010-04-12 @ 22:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0