bättre å bättre

natten var underbar. lillen sov hela natten till 6.00 å jag sov bara några timmar. men de gööööör inget .. lillen e mycket piggare idag så de e inga tecken på koppor just nu. men vi blir hemma från dagis idag med.

märks de att jag jobbar ganska mkt nu när vi inte gör lika mkt spännande saker som förr? men jag trivs med att jobba så för min del spelar de ingen roll å leo gör ju massa kuliga saker på dagis. :p

idag gör vi som igår och i förrgår. mormor e barnvakt å jag jobbar till 20.15 sen hem å sova .. :p har lixom blitt en rutin det oxå.

nu ska jag försöka städa lite.

förresten har jag (troligtvist) bestämt mig för att göra mig av med katterna nu iaf. ska ringa nästa vecka tänkte jag. känns skit men men ..  hjy*-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0