svårast just nu ..

.. är att få ihop tiden som mamma och sara. balansera upp det. tur för mig att jag har en pojkvän som inte har nåt emot en del planering.
mamma slängde ur sig igår att de vill fortsätta att ha leo en natt i veckan. asså fatta vikket lyx, en natt i veckan! en natt varje helg! :p

missförstå mig inte nu, jag älskar min skitunge över allt å han kommer alltid ALLTID komma i första hand men de e så himla skönt å bara vara sara på regelbunden basis oxå.

blev totalt dissad på msn nu så jag tror jag hoppar i säng å väntar på att lyxfällan ska börja. eller så kanske jag letar på gamla avsnitt på unga mödrar på kanal5 å ser på ett tag. svårt väl de där :p



imorgon e de fredag!!! woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0