rätt dag - inte

kul att bäbis e skit jobbig idag (läs natt)
jag vill bara svära skrika slänga saker i backen. nä helst av allt vill jag S O V A. 1½timme har jag fått. tack .. tack så jävla mkt.
hade de varit en vanlig dag imorgon hade de inte spelat alltför stor roll förutom att jag vore grinig men nu ska jag köra alla mil till värmland imorgon bitti. kul ..

känner mig så jävla bitter. kul start på dagen.
iaf så har de gått 2 timmar nu sen bäbis vakna. han skrek nonstop i 45min sen gav jag med mig å gav honom mat. första bakslaget på en vecka. bra jobbat iaf men de räckte inte utan han fortsatte skrika. klockan 2 (1½timme senare) kom han upp imin säng och fick krypa runt i 30min men nu har jag tröttnat så nu ligger han i sin säng å skriker. en ny blöja fick han däremellan oxå.

känns som de här var helt fel dag (natt) att krångla på .. verkligen ..
(gissa vem som har ont i huvet)

å förresten kul om han e sån när vi bor hos svenssons eller julia. a ja .. bara å bita ihop

Kommentarer
Postat av: Jenny

usch vad jobbigt. hoppas att det går bra att köra trots sömnbrist...

2009-09-03 @ 11:29:46
URL: http://ynnejj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0