kläder

har precis rensat ur leos byrå. kvar blev i stl 74:
3st kortärmade bodys
3st långärmade bodys
2st t-shirts
ca 10 par byxor (bra att jag köpte 20par byxor på tradera för 200:- i stl 74-86 förr)
2 st tjocka tröjor och en jacka

jaha lixom .. :p vet ju jag vart jag behöver spendera lite pengar nu då .. undra om de blir tradera eller köpa nytt? beg känns inte lika viktigt att vara försiktig med så de skulle vara bra .. jag vet!!! jag går på bakluckeloppis på söndag!!! haha :p så blir de

över och ut


T-shirts - Långa ärmar - Korta ärmar

kan lägga till att de jag köpte idag var i storlek 80 så jag har lite backup. även 2 st vita t-shirts i storlek 80 från mammas jobb har jag oxå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0