ja fy fan

INTE kul med spiralen. men nu vet jag varför de frågar om man fött barn innan man rekomenderas en sån. å eftersom jag inte födde barn "rätt" väg så gjorde de helvete ont på mig .. riktigt jävla fittont bokstavligen .. (kul å sitta å skriva sånt här när jag vet vilka som läser men skyll er själva, ingen som tvingar er. och ja, jag e bra för honom ;) )

a ja .. de e gjort iaf.. 30mins dragande i mina inre delar .. förhoppningsvist får den sitta några år iaf.



i övrigt idag fick jag tag i ett par sjyssta jeans (så nu kan jag (nog) sluta tjata att jeansen jag har inte sitter nå bra på mig för dessa verkar bra) och 2 par BHar. jag har ju faktiskt inte köp nå BHar alls sen jag fick barn .. eller jo, amningsBHar men de var ju i typ 80D tror jag, känns inte riktigt som jag kan ha de nu. haha .. fick tag i 2 i rätt storlek iaf för 99kr st på kappahl. jeansen kom från lindex, i mina ögon e de lite tantiga affärer så de e bara å inse att jag e tant nu (som inte kan ha jeans från HM längre) haha



när jag åkte hiss upp till MVC (3våningar) så stod jag å toksnurra i hissen, bara för att de var kul. nån som har provat? shit vikken häftig känsla ju. som att åka karusell, åka upp och snurra. haha
try it!!



på vägen hem från mamma å pappa (tog en avstickar dit för lite mat när jag hade hämtat bäbis från barnvakten) så slog jag igång arselvärmaren på bilen för första gången efter vintern. shit, de e 17grader å jag fryser .. illa ..


sen när jag åkte halvvägs så möter jag en cab. när man e kär i cab så ser man dem överallt. samma som när man e gravid så ser man gravida överallt.
jag hinner drömma om min cab 2 sek innan jag börjar läsa reg skylten. D .. B .. A .. fitta!!! de e min gamla .. å så ger jag från mig ett litet ledsen tjut så att bäbis tittar på mig som om jag vore tokig (å de e jag ju som älskar en bil så mkt som inte ens e min längre)
fan vad jag saknar min cab .. min bästaste bil ever .. den bilen ÄR jag. jag ÄR bilen. fan fan fan .. a ja ..
en dag i framtiden .......







så nog med nostalgi. nu söva bäbis å sen film


Kommentarer
Postat av: Jenny

uääk låter inget trevligt... jag håller mig nog till mina p-piller ändå trots att jag fött barn "rätt väg". :P



vad händer annars då? har du lust att hitta på nåt nån dag?

2009-09-07 @ 19:59:09
URL: http://ynnejj.webblogg.se/
Postat av: Cissi

Åå nostalgi trip! ;-)



Hmm , tror jag håller mig till piller. Spiral låter läskigt!!!

2009-09-07 @ 21:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0