helgen

åkte ut till hans igår eftermiddag efter att ha shoppat lite på st ansgarshus (bilder kommer senare)
påvägen dit åker man förbi detta spektaket. galet kinesiskt tjafs. (googla "dragon gate" för jag tänker då inte göra de ;) )




på kvällen tog vi det efterlängtade badet! hade köpt sjörövarbadskum på Åhlens på dagen som vi använde. hur kul som helst att ha i skum i ett bubbelbadkar ju!! slutade aldrig att komma skum ju! :P hihi .. det som lyser i hörnet e några värmeljus som kvävdes av skummen :p


vet inte om ni ser vad de står. men de e från arbetarbladet förra veckan, de gjorde ett repotage om hur de var för 20 år sedan. bland annat finns att läsa "Skulle du använda en folkdator? lyder en av årets enkätfrågor. "Sånt är skit", svara Örjan Olsson, gatukontoret." Gissa vem de e  :p hihi .. min kära far.
så för 20år sen (1989 för den som inte kan räkna) har han svarat i tidningen att datorer e skit. haha!!


här står leo just nu å ser på när jag skriver på datorn. nu ska jag köra bort bilen (för den står jämte huset)
imorgon ska jag försöka komma iväg å träna igen. de var ett tag sen, de ska bli skönt! å på dagen till en mammakompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0