bilder å babbel ..

ett tecken på att jag har tråkigt e att jag inte kan slita mig från datorn .. sitter å surfar mest hela tiden utan att egentligen nåt nytt händer. trist värre.

tog fram platsmuggar förr å byggde torn av dem men jag tröttnar ju fort, jag e ju inte barn. (tyvärr vad ska jag nu skylla på att jag itne dricker kolsyra) leo har lekt med dem och med klossarna hela dagen.




hade lite skrattfest bland muggarna på golvet tidigare idag oxå. btw så får man inte vara rädd för takdropp heller! kolla in slemungen! haha



jag sov middag mellan 1430 och 16 oxå, vääääldigt skönt eftersom bäbis tyckte de var morgon innan 5 imorse!! galet. men så e de å vara morsa. bara å bita ihop. de som kan bli bra med att åka iväg oxå, få en nystart. kommer ju ihåg hur de var förra gången jag kom hem från värmland, då slutade jag amma tex å de gick ju kanon.

har inte packat mer än 2 ombyten till mig å 2 till bäbis, massa blöjor, bärselen och kameran. hmm .. en handduk e nog bra med.
mental note: handduk
dessa dagar kommer gå fort å tur e väl de! hihi hoppas jag kommer iväg tidigt imorgon


 
nu e de middagsdax för bäbis! lax med potatis och ärtor blir de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0