vagn och hemlingby

ja just de. kanske ska förklara lite mer än bara "ny vagn" enl förra inlägget.
sen jag köpt min carena så har jag sagt att till hösten (denna höst) ska jag köpa en annan vagn. sen har jag kommit på att jag inte behöver nån vagn direkt nu plus att jag inte riktigt har råd att lägga några tusen som jag beräknat att de ska kosta.

av nån anledning så leddes jag in på blocket igår å fann annonsen på denna vagn jag nu köpte. helst ville jag ju har 4 hjul med svängbara i fram å de största kriteriet var att jag ville ha stora hjul på alla hjul. så de blev en trehjuling med riktigt stora hjul. en kompromiss. men kompromissen blev billig, riktigt billig.

det var lite bakgrund till ny vagn.




denna dag har varit så fruktandsvärt lång. inte plågsamt lång men jag har hunnit med mkt utan att känna mig stressad eller nåt sånt.

som skrivet innan var vi på ÖF i morse en sväng å när vi gick hem slockna fisen väldigt fort. sen sova han. å sov. nya vagnen var visst skön. :p
vakna vid halv 12 å fick lunch sen lekte vi en stund på golvet hemma. läste lite böcker å sånt. vid ett åkte vi iväg till hemlingby å tog ett varv i spåret där. lite mer än en timme gick vi, eller jag gick å bäbis sov i vagnen :P
efter denna "lilla" tur så älskar jag vagnen ännu mer!!
den ska def med till fjällen. får införskaffa ett reparationskit för lufthjul helt enkelt utifall att. :p

när vi kom hem igen så dök cissi förbi. cissi e min ängel just nu för hon ska passa upp på katterna nästa vecka. så himla bra :p

sen var de dax för lite mat och sova igen. å sen ringde min kusin och hon ville hämta 2 nattduksbord som jag hade på lager (skulle slänga dem men hon ville ha dem)

det blev lite senare i säng för bäbis å jag hade glömt å starta tvättmaskinen trots att jag fyllt den så jag gjorde det nyss. får hänga det i morgonbitti kanske.



ett antal km i benen efter idag så känns det att jag lever iaf. å undra hur de kommer kännas imorgon. kanske så bra att jag tar en riktigt promenad till :p e ju väldigt trevligt med vagnen måste jag säga.
ska köpa gummistövlar imorgon oxå. :P



nu följer lite bilder från hemlingby

Fisen INNAN han somnade


Strike a pose (med sovande bäbis)




Fina spår efter oss

Kommentarer
Postat av: julia

Kul med ny vagn! Fin. Vill också ha =)

2009-09-22 @ 21:14:33
Postat av: Cissi

Men glorian saknas!! ;-)

Kul att ses en sväng idag!!!

2009-09-22 @ 22:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0