video

roligt att käka mat!




mer mat




leker med klossar





onekligen så har kameran man kan filma med legat framme idag.
nu ska jag behandla mitt ont i magen med chips och godis.



btw så ni som följt mig ett tag vet att jag har en grannkärring som e sjuk som typ inte hör nåt. hon fick hemtjänst för 2 månader sen. innan dess har hon stört mig genom att ha sin teve på högsta volym mellan 18 och 23 varje varje varje dag. hela vintern var de så å våren å lite på sommaren.
senaste veckan har jag börjat höra henne igen. absolut inte lika högt som de var när de var som värst men ändå så hennes ljud slår igenom väggen å stör min teve lixom.
ska försöka få tag i en från hemtjänsten när jag ser dem gå fram å tillbaka till henne 3ggr/dag.
a ja ..

ska fösöka få en liten kille att somna nu.
han har käkat upp sin välling å ligger å pratar i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0