vi tycker att glass e gott



de här ser ju lite udda ut .. hmm .. e iaf en glass .. när kan man ge ungar glass egetnligen? alltså, de e min glass men jag kan säga att så fort han fick smaka lite så satt han som ett plåster på mitt ben. det slutar med att inte ens halva glassen var uppäten innan jag slängde den. trodde inte han skulle gilla det men när han gjorde de så kändes de taskigt att käka en sån framför honom ju. får helt enkelt käka glass närhan sover.
tro nu inte att jag e storkonsument av glass, de kanske blir en varannan månad. haha

fick besök av micke idag .. shit, har nog inte pratat sen vi var å paddlade som var i början av augusti. :p hehe
kanke hittar på nåt på söndag, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0